Diplomy na Beer Running

novembra 02, 2014

   Nemám pivo rada. Je horké a ja nemám rada ani moju milovanú čokoládu ak je horká. Napriek tomu som sa minulý víkend zúčastnila akcie s názvom Beer Running, s pár kamarátmi a tvorilkou Fluffy. Kým mužská časť na beh išla pre lásku k pivu, my sme tam išli na výlet, za zábavou, fotením. 
   Začalo to nevinnou žiadosťou o čelenky pre kamarátov, s Fluffy sme sa ale ponúkli k výrobe diplomov. Tri pre prvých mužských bežcov, jeden pre prípadnú ženu a jeden pre bežca s najlepším žalúdkom. Prečo ten posledný? No, stačí si predstaviť ako bežíte 5 km a po každom kilometri musíte vypiť čo najrýchlejšie pollitrové pivo a bežať s ním ločkajúcim ďalej. Nepríjemné :)

   Ak by ste sa chceli dočítať o tejto akcii viac, písala som článok aj na Tvorilkovo. Ale späť k tvoreniu. Ja som si vzala prvé tri miesta, ladila som ich dozelena. Bol to bez pre zábavu, preto i ich vzhľad tak mal pôsobiť. Nič vážne a oficiálne. Využila som obľúbené postavičky, aj keď pri ich strihaní som si teda v duchu nadávala čo som si to vymyslela :) 

   Keď boli ale hotové, po nadávaní ani stopy :)






    Fluffy vyrobila ten pre ženu a pre negrckajúceho, tú sú všetky pokope:


    Mimo týchto oficiálnych diplomov sme chceli urobiť radosť aj našim šiestim kamarátom, takže sme sa rozhodli aj pre maličké diplomy. Tématicky na podpivníky. Výroba bola riadne narýchlo, hodinku pred odchodom na vlak, postavičky sú tentoraz vyltačené, rovnako i text.


   Bola to taká malá manufaktúra, jedna strihala, druhá lepila :)


  Priamo na Kysuciach v ráno behu sme vyrábali ešte niečo, čo už s papierom nemalo nič spoločné, napriek tomu sme boli ale spokojné :) Šatky pre chalanov, nech sú zladení. Tie krásne obrázky zvierat vznikli pod rukami Fluffy, ktorá to tam za chvíľku mala od očka nakreslené.


    
   Ako osoba čo nepijem pivo môžem povedať, že som vôbec neľutovala svoju účasť na tejto akcii, niesla sa v neuveriteľne priateľskom duchu, veľa som sa nasmiala, priučila som sa tiež novým nadstaveniem na foťáku i pivnej hre :) A ešte som si trochu aj zabežala, síce nie za pivom, ale za fotením :)

Všetkým prajem úspešný štart do nového týždňa, Yka

You Might Also Like

0 komentárov