Be happy

decembra 26, 2015

   Vianoce pomaly za nami a ja dúfam, že ste ich prežili v pohode a láske so svojimi najbližšími a teraz vychutnávate ešte tie dni voľna, kedy si človek môže užiť rozprávky, knihu či len tak vyložiť nohy a odpočívať. 
   Ja som ten dnešný využila okrem trávenia s rodinou na trochu tvorenia, sklenej nádobky k roku 2016. V najbližších dňoch môžete nájsť návod aj na blogu Scrappera

    A čo je to za nádoba? Neviem či si zvyknete rekapitulovať čo sa vám za uplynulých 365 dni v roku stalo, ale asi každý z nás sa k tomu "starému" roku aspoň trošku vracia. Uvažuje čo pekné ale i menej pekné sa prihodilo, čo nemusel urobiť, čo ho zahrialo pri duši a v čom by sa chcel polepšiť či v čom pokračovať. Dávame si precavzatia, ciele a dúfame, že nech bol aktuálny rok akýkoľvek, ten ďalší bude aspoň o stupienok krajší. 
   Dnes mi kamarátka povedala, že je rada, že tento rok končí, pretože bol dosť nanič. Možno si to hovorí viacero ľudí, ale možno si ľudia jednoducho skôr pamätajú tie menej veselé veci než tie príjemné. Veď rok je príliš dlhý  na to, aby človek nezažil nespočet vecí, ktorého rozosmejú, urobia šťastným, zahrejú pri srdci či nedonútia poskakovať radosťou po izbe. Práve o tom má byť táto nádobka. Začiatkom tohto roka mi nástenka na facebooku niekoľko krát ponúkla jednu obyčajnú sklenú nádobu s lístkami s peknou pointou. Hádzať do nej papieriky s poznámkami, čo pekné sa stalo počas roka. Tento rok som si takú nevyrobila, ale na rok 2016 som sa rozhodla polepšiť. 
   Mám v pláne si tam hádzať nielen zážitky, ale aj milé slová čo zahrejú pri duši či iné maličkosti, ktoré potešia. Pretože človek pre šťastie nepotrebuje veľké veci. Verím že na konci roka nebude kam už pchať lístka a že pri čítaní takto o rok si spomeniem na mnohé pekné. 



   Nádobka mi aj pekne vonia, škoricou, lebo než som ju "povýšila" do tohto stavu, mamina v nej skladovala škoricu. Zelená to v rade farieb vyhrala, pretože je moja obľúbená a vrchnáčik som si ozdobila len jednoducho, s výrezom pocitu, ktorý túžime zažívať všetci. Byť šťastní. Nakoniec som si na ňu ešte pripevnila pár citátov o snoch a je hotovo, už len poctivo zapisovať všetko pekné, čo rok 2016 prinesie. 








Tak buďte šťastní a užite si posledné dni roku 2016 :)
Yka

You Might Also Like

0 komentárov