Foto rámik/Photo frame

apríla 26, 2016

    Keď mi dorazil môj aprílový balíček zo stránok scrapbooking.gr, nevedela som, ktorú zo scrapbookových dobrôt vyskúšať ako prvú. Embosovaciu kapsičku som si zamilovala na prvý pohľad a uvidíte ju na inom projekte, ale čo ma lákalo bola moja prvý vyrezávacia šablóna. Režem na plotteri, ktorý milujem, ale svoje prvé točenie kolieskom a očakávanie čo to vlastne vylezie bolo veľmi pozitívne príjemné. Plotter je plotter, ale takéto tenučké veci tak pekne a hlavne rýchlo veru nevyreže. 

    Tento mesiac som sa rozhodla pustiť sa do svojho druhého videa, výseky kvietkov ma ťahali do niečoho zasnívaného a jemného. Pri pohľade na poličku som si vybrala jeden z drevených polotovarov na ktoré mi sadá zatiaľ prach, konkrétne po foto rámiku a pustila som sa do ozdobovania. 
   






Tu už je samotné video z výroby:


Použitý materiál/ I used:


You Might Also Like

0 komentárov