Keď sa pečie z papiera

apríla 23, 2016

   Začiatkom mesiaca som si pripravovala článok na Scrapper.sk a so svadobnou sezónou, ktorá je už v plnom prúde (aspoň mne to tak pripadá :) ) som sa držala tejto témy a spracovala návod na ozdobenie exploding boxu. Ide o poschodovú romantickú tortičku plnú kvetov, do ktorej sa síce zahryznúť nedá, ale oči poteší. 
   Samotný exploding box som nemala príležitosť a čas dokončiť, včera večer som sa ale zadívala na škatuľku, kde stávalo dozdobiť štyri steny, že je čas. Tieto myšlienky o polnoci síce len podporujú kruhy pod očami, ale škatuľka je na svete. 





Kvietková, romantická a ja som po prvý raz použila svoju historicky prvú vlastnú vyrezávaciu šablónu :D











 Ďakujem za nahliadnutie, užite si víkend :)
Yka

You Might Also Like

3 komentárov