Receptárik / Cookbook

apríla 04, 2016

   Nie som ktohovie aká kuchárka, alebo aby som bola presná, moc ma to v tej kuchyni nebaví. Ak už na varenie príde, zvyčajne vytiahnem recept na internete a tých pár málo, ktoré mám na papieri mám v zakladacom zápisníku, v ktorom je mix rôznych vecí. 
   Napriek tomu keď mi dorazil tretí balíček s vecami na tvorenie od Scrapbooking.gr , jeden ružový  papier vo mne vyvolal taký cukrárenský dojem. Preto jeden z projektov, ktorý som si z tohto kitu pripravila je práve receptár, ako pre cukrárku. 

   I don´t like spend my time in kitchen and I have only few recipes in one of my notes. When my Kit 3 from Scrapbooking.gr arrived, one paper made me feel sweet. I prepared cookbook for a confectioner, pink and sweet. I used a beautiful set Home sweet home. There is my cookbook:









Použitý materiál/I used:

You Might Also Like

1 komentárov