Ľudová svadba

mája 05, 2016

   Mám taký zoznam vecí, ktoré chcem vytvoriť keď budem mať chvíľu voľného času na voľnú tvorbu. Času ale zdá sa na zvyš nie je, ale vesmír to vie niekedy zariadiť a ponúkne človeku výzvu a motiváciu. V mojom prípade prosba o papierovú tvorbu na svadbu s celkom šibeničným termínom, na tvorbu vecí, s ktorými som doteraz nemala skúsenosti. 
   Ale výzvy sú od toho aby sa skúšali, okrem toho, táto dávala možnosť odškrtnúť spolovičky jeden riadok môjho listu, takže, samozrejme že som do toho išla.

   Pôvodná prosba o knihu hostí s ľudovými motívmi sa rozrástla na menu a čísla stolov, neskôr aj o menovky pre svadobčanov a zasadací poriadok, všetko v jednom štýle. Tu je svadobná zostava na slovensko-rakúsku svadbu: 




   Výzva to nebola len lepivá, ale chcelo to trochu tréningu aj s prácou v programe, kde som si pripravovala jednotlivé krivky pre rezanie. Keď som to konečne natrénovala a nielen náhodne klikala že "ako som to do kýblika urobila?", to bolo radosti :) 








    Veľa veľa veľa menoviek. S pohľadom do kalendára sa k tvoreniu pridala i moja mamina, lebo prosto, to sa musí stihnúť :) Okrem takýchto hnedých boli výseky srdiečka a lístkov aj v zelenej verzii pre vegetariána, červenej pre deti a farebné pre bábätká, aby sa uľahčila práca čašníkom. 



Prajem krásny večer, Yka

You Might Also Like

0 komentárov