Láska od dreva

júna 22, 2016

  Priznám sa, vytvorila som už nespočet svadobných kníh hostí, ale nikdy som nijakú reálne na svadbe nedržala. Na jednej strane človek nechodí na svadbu každý víkend, na druhú, u nás v rodine netušia čo to taká kniha hostí je. 
   Počas posledného víkendu sa ale brali moji dvaja blízky priatelia a tam nebolo o čom premýšľať, jeden z darčekov musela byť aj takáto knižka. Najväčšia dilema bola či ladiť knihu k výzdobe alebo k nim dvom, nakoniec prišlo na kompromis a knižka je dreveno zlatá. Tieto dve duše sa totiž stretli na drevárskej fakulte a s drevom toho majú spojeného viac než len to. 

    Keď sa dostala knižka aj ku mne, bola som milo prekvapená tými "slohmi", ktoré tam hostia písali, hlavne mladí ľudia veci, ktoré asi nepochopí nikto okrem nich a novomanželov (ako som si pri listovaní všimla chemický vzorec modrej skalice a podobné heslovité odkazy :) ) 






Všetkým prajem krásny deň a ďakujem za nahliadnutie. Yka

You Might Also Like

1 komentárov

  1. No tak tohle je ta nejbožejší věc, jakou jsem za dnešek viděla! pokud jsi to takhle celý vyrobila a nazdobila ty, tak smekám. Máš pro to cit! :)
    Michelle B

    OdpovedaťOdstrániť