Svadobný plánovač

októbra 06, 2016

      Vždy keď sa mi objaví doma balíček z grécka s novými vecičkami na tvorenie, je to radosť nad radosť. Či už je to pre mňa prekvapenie alebo si vyberám sama, ako tento mesiac. Po krásny pečiatkach s detskými motívmi som neodolala a tentoraz si vybrala svadobné, nakoniec, najviac tvorím počas roka práve svadobné vecičky. 



   Razítka som využila ako námet na tvorbu svadobného zápisníka/plánovača, na ktorý som sa chystala už dlhšie, ale nikdy nebol čas. Ako ústredný motív tohto i druhého projektu ktorý som robila v rámci tohto kitu pre scrapbooking.gr je svadobný pár, kde nevesta má vytvorené šaty zo stužky. Návod nájdete na stránkach obchodíku a tu už je samotný plánovač. Obsahuje vo vnútri aj niekoľko predeľovačov, kde je možné si všetky tie svadobné aktivity rozdeliť do skupín pre lepší prehľad.  











Použitý materiál:

Prajem krásny deň, snáď i s trochou tvorenia. Yka

You Might Also Like

0 komentárov