Lapač snov

novembra 27, 2016

   V našom meste je kino v nákupnom centre asi ako vo väčšine miest. Kúsok od neho je obchodík, v ktorom som schopná stráviť ňúraním sa v hlúpostiach aj hodinu, takže pri čakaní na film som tam nie tak dávno zavítala a narazila tam na vyšívací kruh. Pohľad kamarátky s otázkou "ty ideš vyšívať?!" stál za to, keďže vyšívanie nie je vec, ktorá by ma niekedy oslovila. Jediné čo som kedy vyšila boli nejaké čiary na pohľadniciach a krížkovým spôsobom psík veľkosti asi tak 5x7 cm ak vôbec :)

   Dôvod prečo som si ale kruh na vyšívanie kúpila bola rýchla myšlienka, že by sa z toho dalo niečo vyrobiť. Konkrétne lapač snov a tak som jeden hodila do košíka a využila ho pri tvorbe nového návodu pre scrapbooking.gr . Už z predošlých balíčkov som od nich mala krásny papier s pierkami, ktorý som hneď aj využila a vznikol lapač snov, ktorý bude zavesený v mojom kreatívnom priestore, pre lepenkový výrez, ktorý som našla v šuflíčku. 









Použitý materiál:



Prajem krásny deň, Yka

You Might Also Like

0 komentárov