Scrapworld - scrapbookový svet

novembra 18, 2016

  Možno ste si i všimli, že posledné dva mesiace som tvorila akosi po menej, zvyčajne len prejekty v rámci DT, ktoré som publikovala i tu. Lepila som síce viac než som tu prezentovala, len som sa nejako nedostala nikdy k foteniu, ale dôvod zaneprázdnenosti je inde. Už dlhý čas mi v hlave ležala myšlienka na vlastný obchodík so scrapbook materiálom a raz pri sedení v práci som sa tak sam seba spýtala, čo mi v tom bráni. Nič a tak je obchodík na svete. 


      Okrem práce na eshope, fotenia produktových fotiek, nahadzovania všetkých tých vecí ktoré som tak nadšene vyberala zo škatúľ, som sa pustila i do prvej tvorby slovenských materiálov - slovenských  nálepiek. Prvé sady - detské, vianočné a zimnú už sú na eshope nahodené a ďalšie ležia načarbané na papieri či v mojej hlave, spolu s radou ďalších nápadov. 
   Je toho dosť, čo ešte treba, dokončiť na eshope či dokončiť vzorkovňu (hlavne ju nejako vyzdobiť :) ) ale napriek tomu mám veľkú radosť a ak tvoríte alebo si chcete tvorbu vyskúšať, budem rada ak nakuknete. 

V rámci tvorenia tiež vznikol prvý projekt na blog, inšpirovaný radom škatuliek z Pinterestu. Exploding box s krásnym 3D vianočným stromčekom. Nedalo mi to, musela som trochu poobzerať nejaké videá ako taký stromček poskladať a samozrejme ho i skúsiť. A tak je na svete, návod ako naň nájdete na blogu Scrapworld. MImochodom, práve tam beží aj giveaway :)













Použitý materiál:
Polotovar na exploding box
Papier Magic time 01
Papier Magic time 03
Penová 3D páska
Slovenské nálepky Vianoce
Svorky Winter Joy
Lepenkový výrez - Veselé Vianoce
Lepenkový výrez - hviezdny prach
Lepenkový výrez - ornamentové rohy
Biele perličky
Trhač okrajov
vyrezávacia šalbóna (možná náhrada  šablóna od Cottage Cutz)
twine šnúrky



Všetkým prajem pekný večer a veľa tvorivých nápadov. 
Yka


You Might Also Like

0 komentárov