Darčeková poukážka

decembra 22, 2016

    Pred časom ma kamarátka poprosila, či by som jej nespravila tak narýchlo darčekovú poukážku pre jej kolegyňu, alebo skôr jej dcérky. Povedala som si prečo nie, nie je to nič na celé hodiny a konečne využijem tie krásne mačacie papiere od Basik&Ko cards , ktoré doma skladujem už dlho. 
   Poukážka mala byť na rybička a výzdobu akvária, takže sa mi mačička s akvárkom a nejaký ten pieskový domček s rybičkami dokonale hodili. Poukážka bola vyrábaná naozaj za krátky čas, ale nakoniec som sa z jej výsledku tešila. A čo ma teší ešte viac, je spokojnosť osôb, ktorým putovala :) 
   
   Návod ako na túto poukážku môžete nájsť na blogu Scrapworld ak by ste chceli obdarovať niečím podobným niekoho na Vianoce a tu sú už finálne fotky poukážky. 






Krásny večer. 
Yka

You Might Also Like

0 komentárov