Do nového roka...

januára 03, 2017

   Opäť je tu nový rok a ja Vám všetkým, ktorý sem pravidelne či občasne nakuknete ďakujem za sledovanie môjho kreatívneho sveta. Ďakujem za Váš záujem, ktorí je jeden z hnacích motorov pri vymýšľaní nových vecí a prajem Vám všetkým veľa dobrých vecí do roku 2017. ♥

   Môj prvý príspevok tohto roku bude svojím spôsobom naozaj novoročný. Možno si pamätáte na začiatok roku 2016, kedy som tvorila nádobku Be happy na zachovávanie spomienok a radostí z roku. Naozaj som si do nej celý rok hádzala papieriky, vždy sa potešila keď som ju otvorila a mohla privoňať škoricovej vôni (keďže som mamine skonfiškovala nádobu v ktorej dovtedy bola práve škorica). Nádobka je poriadne plná a aj keď som si ešte nesadla a neprečítala čo všetko skvelé sa stalo v minulom roku, už teraz viem, že i tento rok si túto tradíciu zachovám. Svoju nádobku som ešte nevyrábala, zato dvom svojim kamarátkam som vyrobila takéto nádobky tiež, veselé a plné farieb, ktoré snáď  nájdu svoje využitie. 

    Nádoby sú tiež inšpiráciou do januárovej challenge na Scrapworld, kde je téma Citáty. Ak si chcete trošku zatvoriť, nakuknite :) Tu už sú samotné nádobky.







   Mňa ešte čaká tá moja, ale už sa na jej tvorenie teším. Čo vy? Vytvorili ste si počas minulého roka niečo podobné, alebo sa chystáte? 

Krásny deň, Yka

You Might Also Like

0 komentárov