Detské albumy

februára 17, 2017

   Svadobné veci tvorím poväčšinu času, dokonca i takto začiatkom roka, ale pred časom som vymenila svadobné tvorenie za detské. Onedlho do našej rodiny pribudne ďalší prírastok, zatiaľ neznámeho pohlavia a ja som si vytvorila dva menšie albumy na jeden štýl, akurát jeden vhodný pre chlapčeka a druhý pre dievčatko. 
   
   Takto vyzerajú samotné albumy:



 
    Na prednú stranu som použila len biely základ, pozostatky papierov, ktoré som našla doma v škatuli a podklad pod môj obľúbený rámik Fioretta som si vytvorila embosovacou kapsou, ktorú mám doma už strašne dlho, ale až teraz som ju začala konečne využívať poriadne. Oboje ako aj všetko ostatné nájdete na www.scrapword.sk :)








Ďakujem za návštevu a prajem krásny deň, Yka

You Might Also Like

0 komentárov