Svadobne

augusta 04, 2017

Láska nepozná hranice, v takom duchu som vytvorila prírodne ladené oznámenie s krajinkami. Poprosila ma o to jedna nevesta, lebo sa jej páčila kniha hostí s týmto motívom a odvtedy som mala možnosť vytvoriť už niekoľko druhov tohto oznámenia. V rôznych jazykoch, dokonca  tie posledné putovali za hranice Európy. Ja som sa popri tom dozvedela, že nie je arabské písmo ako arabské písmo a že je aj slávnostná verzia :)

Holandské dali zabrať najviac, veľa veľa ostrovov. Ale podarilo sa. 



Talianske boli tie úplne prvé, ktoré tento druh oznámenia u mňa odštartovali. 



Jordánsko-Slovenská svadba aj s arabskou časťou textu. Píšu odzadu a tak to bola veľká "sranda" dávať do grafiky, ale našťastie program bol šikovný niekedy aj za mňa :) 



Posledné nie je oznámenie, ale prianie, o ktoré ma poprosil dobrý kamarát, či by som nevytvorila k svadbe v rodine. A tak vzniklo toto, jemné s vtáčikmi. 




Yka

You Might Also Like

0 komentárov